Dumma PS

Jag ska göra om desigenen på min blogg för att kanske, kanske, bli nöjd någon gång. Så jag började göra en header i photoshop, jag kommer ganska långt när allt helt plötsligt hänger sig. Datorn försöker hitta felet men bestämmer sig sedan att stänga programmet. Hade jag sparat min header? Nej.

Gör ett nytt försök med att starta programmet och ska öppna min "mall". Det laddar och laddar. Kommer upp en ruta om att programmet måste avslutas. Photoshop stängs ner.

Gör samma sak igen. Samma sak händer.

Vad sjutton har hänt?

Jag strunar i det nu. Gör ett nytt försök imorgon. Funkar det inte då är det något fel på mitt photoshop och då... Då dör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0