You don't know how good you are

Nu är jag hemma igen, helt svettig. Jag hade för mycket kläder på mig och det är massa varmt ute! Så jävla härligt. Och skönt eftersom vi kommer vara ute hela kvällen. Och det ska bli grymt kul!

Satt och tänkte så mycket på kvällen att jag var nära att glömma kliva av på min hållplats, vaknade till när bussen höll på att bronsa in. Det konstiga är att jag inte alls minns att jag klickade på stopp. Så jag tänkte att jag hade tur att någon annna också skulle vara. Men jag klev av själv. Alltså måste jag ha tryckt på stopp, om ingen annan gjorde det utan att kliva av? Konstigt det där.

Nu ska jag iaf duscha innan Alexandra kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0