Ville bara säga godnatt

Nu tänkte jag sova. Halsen blir bättre och så blir det sämre igen. Går i vågor. Men ska till skolan imorgon, känner att det är lite viktigt att gå på dom lektionerna som jag har. Börjar halv ett så det är väl helt okej ändå. Eller ah, så jävla skönt med lång sovmorgon menar jag! Ska också köpa Alexandras presenter imorgon tänkte jag, har äntligen kommit på vad jag kanske kan köpa. Och sen ska jag träffa henne, eftersom jag inte gjorde det idag. Ja, det låter som en bra tisdag säger vi. Puss på skinkan!


Kommentarer
Postat av: alexandra

presenter? som i plural? ska jag få flera? :D



min tisdag suger.......

2010-05-04 @ 10:13:35
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0