bajsblogg.se

Alltså jag blir så ledsen på blogg. Snart byter jag helt serri. Det enda postiva med blogg.se är att jag kan göra designen hur jag vill på ett enkelt sätt. Men på nattstad får man pengar för varje sidvisning... Det vore ju något kanske. Men jag orkar inte byta blogg igen, orkar inte börja om från början. Jag vet ínte hur jag ska göra.

Följde med mamma och pappa och handlade för ett tag sen. Jag pantade burkar och flaskor och tjänade mig en hundring till! Fick förresten lite mer lön än vad jag trodde så jag fick 740 kronor idag. Wiho, vad jag ska handla i Stockholm sen! Åker dit den femte juni.

Förresten så orkar jag inte med vädret. Jag vill ha varmt, sol och fint. NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0