You think you cooler than me

Visst bara älskar ni min uppdatering idag? Även fast det är måndag nu. Men vi kan låtsas att det fortfarande är söndag. Jag måste bara säga att jag älskar mina läsare, det är när statistiken stiger som jag vill blogga. Även om 20 pers inte är så mycket men ändå.

Jag har hittat massa nya låtar idag! Älskart <3 Ni hittar alla här. Ja, jag tycker fortfarande att alla borde lägga in den i era egna spotifyisar.

Nu ska jag göra en jätterolig grej, hih. Eller inte, men jag har tråkigt, har inget att göra och känner inte för att sova än. Tog det faktiskt från den här bloggen. Kändes bäst att skriva ut det bara liksom.

Vilken svordom använder du mest?
Det är nog fan.

Äger du en iPod?
Yes

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Det beror på vilken tid jag ska gå upp. Oftast klockan sex.

Hur många resväskor äger du?
Jag har väl ingen som bara är min direkt.

Använder du flip-flops?
Ibland. Inte så mycket nu för tiden, var mer förr

Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys <3

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden

Vilken var den senaste filmen du såg?
Änglavakt

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Vän såklart

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Oj, beror på väl hur mycket jag vinner? En resa skulle jag nog boka!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, jättemånga gånger :(

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, jag klarar mig så bra ändå.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Det är någon random antar jag, vet inte riktigt.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Det finns ingen världens bästa, allt beror på humör! Så, jag vet inte.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Spelar ingen roll för jag skulle ändå inte skrivit ut det här, pucko.

När var senast någon stötte på dig?
Heeeeeeela tiden ;o nej, jag skojade. Vet inte.

Vad åt du till middag senast?
Ris och kassler.

Använder du huvtröjor?
Händer, men inte så ofta nej.

Kan du vissla?
Ibland.

Vem var den senaste som ringde dig?
Bror min.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Bergochdalbanorna, tror jag.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ärligt talat så ja.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0241

Tittade du på tecknat när du var liten?
Vem gjorde inte?

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Kupolen.

Hur många syskon har du?
Två stycken!

Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag vet inte, inte så jätte iaf.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Eva & Adam filmerna ;)

Äger du några band t-shirts?
Joodå, någon sån hittar man också.

När flög du senast? 
När jag åkte hem från Turkiet hösten 2008. Längesen! 

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Sex. 6.

Läser du för skojs skull?
Läser bloggar ja, är så dålig på att läsa böcker nu för tiden.

Pratar du några andra språk?
Kan väl komma in lite engelska då och då men nä, inte ofta det händer.

Diskar du din egen disk?
Diskmaskinen gör det bra tycker jag. Eller nej just det, den suger.

Har du gråtit offentligt?
Ja, det också.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Bärbar

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej.. Men man lär sig något nytt varje dag!

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja, andra tatueringen kommer i vinter troligtvis!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, det tycker jag väl inte.

Kan du kasta macka?
Nepp

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej

Vad har du med dig in på bion?
Var ju på bio senast idag och då hade jag med mig en mamma, en syster, en marabou polka och en mer.

Vem var din favoritlärare och varför?
Ingen slår väl Peter? Men just nu är det nog Anki.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nepp.

Vad har du för väder?
Vet inte, det är natt.

Har du en blogg?
Bara 4 stycken

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Det är grafisk kommunikation.

Gillar du att flyga?
Nja, gillar vet jag väl inte.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Vet inte riktigt faktiskt...

När sov du senast på golvet?
Det minns jag inte ens

Vilken är din favoritdrink?
Mina egna häxblandningar såklart! ;)

Gillar du din boende-situation?
Jag gillar mitt rum och att jag bor själv i källarn. Men inte stället min källare ligger på.

Vilken är din mammas hemstad?
Böörlänge.

Din pappas hemstad?
Långshyttan. Fast det är ingen stad så närmaste stad är Hedemora

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag fungerar hur många timmar jag än sover!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte så ofta nej

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
HAHA, jaa verkligen! Eller ne.

Vilken är din favoritfrukt?
Olika det där. Ibland mandarin, ibland banan, ibland apelsin och sådära.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, inte direkt.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
18, inte långt kvar nu!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nejdå.

Tror du på liv på andra planeter?
Ingen aning, och jag hatar att tänka på rymden och grejer.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? 
Oj.. riktigt arg var det längesen jag var. Minns inte just nu. 

Tror du att Gud är man eller kvinna?
En blandning kanske. Nejdå, en man isf. Men jag är nog inte säker på att jag tror han finns.

Vad var det senaste du åt?
Var väl choklad det.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Har ju mest vänner som är tjejer så.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vad jag vet så har mamma velat döpa sitt barn till Linda i flera år. Konstigt nog.

Gillar du senap?
Bleh

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
HEMLIGT.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag tror inte jag vågar det.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Men huuuuuur ska jag kunna veta det denna natt?

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Aldrig.

Tycker du om att krama folk? 
Men såklart! 

Skulle du säga att du är trendig? 
Nej inte dirket va. 

Äger du en digitalkamera?
Ja två stycken. En gammal sten och en trasig.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Kan inte minns någon i denna stund. Hah, det känns som det är det enda jag skriver? Att jag inte minns eller inte vet.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Äsch, det brukar väl inte hända så ofta så nä.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Det är väl några stycken det också ja.. I taket lyser stjärnorna iaf.

Tycker du att du är attraktiv?
Hahahaha....... nej.

Vad är du allergisk mot?
Inget typ! Var allergisk mot pollen och sånt när jag var mindre men inte nu längre.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Inte så ofta men det har hänt.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte.

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Bra fråga. Isabella, börja blogga igen!

Godnatt, nu sover vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0