Tjalalala

Jag vaknade med huvudvärk imorse. Men efter att ha varit vaken ett tag så gick den över, men den kom tillbaka på bussen. Så nu sitter jag här i skolan, med huvudvärk, svidande ögon och en längtan efter att få åka hem. Är inte så säker på att jag orkar det här, hela dagen, till halv fyra. Men när skoldagen är slut har man långhelg. Vilket känns jätteskönt.

Åker som sagt till sommarstugan ikväll. Känns väl sådär att vara där, speciellt när det ska regna. Men mormor betalde min peace and love biljett så jag måste betala tillbaka på något sätt. Genom mina städkunskaper och krafter. Kanske blir helt okej ändå.

Jag längtar till fredag och helgen. Kommer bli supermys! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0