Tandis imorgon!

Nu tänkte jag snart sova. Ska upp tidigt imorgon för att jag ska till tandis kvart över åtta. Faktiskt så längtar jag dit! Ska träffa min riktiga tandläkare och inte bara syster eller vad man säger. Hon ska titta och så får jag förhoppningsvis ett svar när jag får ta ut den förbannande tandställningen. Berättar mer imorgon när jag kommer till skolan. Är verkligen jätte trött så nu tänker jag somna tidigt ikväll för en gångs skull. Somnade runt halv två igår natt så. Godnatt, puss!

Ps. 26 läsare idag! Eller hitills med det blir väl inge fler. Vilka är det nu som varit inne? Så många brukar jag absolut inte ha ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0