Superfrukost

Jag sitter och äter en stor frukost, eftersom jag inte får någon lunch i skolan idag för jag kommer klockan tolv så försöker jag äta mycket nu så jag håller mig tills jag kommer hem, vid typ fem. Nej, jag lär nog dö av hunger.. Men jag äter ändå faktiskt ägg, yoghurt och en smörgås! Så en stund klarar jag mig nog.

Skönt att sova såhär länge faktiskt, fast jag skulle ändå bara vilja lägga mig i sängen igen och inte behöva gå ut. Ni vet vad jag pratar om så jag behöver inte skriva det.

Och, eh, just det. Jag drömde en mardröm i natt! Jag brukar aldrig drömma mardrömmar. Eller det var typ en mardröm, vi blev jagade och folk blev dödade. Typ som en skräckfilm. På tal om skräckfilm så var det jävligt längesen jag såg någon...
Men nu ska jag äta upp min frukost, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0