Sug på den ni

JAG HAR NYSS ÖVNINGSKÖRT FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV! Haha, åh så fult. Det var läskigt jaa, men det blev lite bättre sen.

Aja, annars så har jag inte varit hemma länge alls. Åkte till Borlänge efter skolan, eller ja, det gör jag ju varje dag. Men jag stannade där. Tittade lite på syster när hon tatuerade sig, (ja, hon har tatuerat sig nu! :o) och så gjorde jag min synundersökning. Och så var min syster och tränade lite med fotbollen så då väntade jag och mamma på henne, genom att vara på rusta och grejer. Hehe. Nu ska jag kika på lite kläder, på vad jag ska ha på fredag, Alexandras 18års fest! Sen tar jag mig nog en dusch. Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0