Something different

 men tja... jag gillar inte bilden. Men jag bjuder på den ändå. För att ni ska få något att titta på typ. Jag har iallafall precis gått och lagt mig nu och tänkte att jag ska somna tidigare ikväll än vad jag gjorde igår. Ska läsa lite SOLO och sen sova. Imorgon, slutar jag tidigt. Eller nä, eller jo, vi säger så. Jag vet bara inte vad jag ska göra hela dagen. Jag vill på ett sätt inte bara komma hem och lägga mig i sängen, fast samtidigt vill jag det också. Men äsch, jag är öppen för förslag på annat jag kan göra. Nu sover vi. Godnatt :*


Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi, jag slutar inte ens imorgon :D



men duuu, vad menar du med

"och, det**** inte dig va ;)"

haha fattar ingenting :)

2010-05-04 @ 22:47:06
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0