Prosit...

Jag mår lite bättre idag faktiskt. För halsen gör inte ont längre, eller jag känner av den när jag hostar, vilket jag gör rätt ofta. Jävla jävla hosta....
Men jag känner mig lite febrig allt och jag nyser nästan hela tiden. Hoppas jag blir frisk snart! Visst är det så att när man är sjuk så är det då man är taggad till att göra massa saker? Jag vill ut, jag vill träffa vänner, jag vill göra massa saker! Tänkte på massa saker jag ville göra så jag inte kunde sova igår. Haha!

Nej men jag ska ligga kvar här i sängen ett tag till, och göra en grej. På datorn. Som jag visar senare. Sen ska jag väl gå upp och kika vad det är för väder ute och kanske ta mig lite frukost, om jag känner före. Haaaareeeeee vetja.

Kommentarer
Postat av: alexandra

men du har ju inte gjort någonting med dina vänner på typ... jättelänge också såatte :O



haaaaare kaaaanin :)

2010-05-18 @ 13:03:19
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0