Övningsköring och paketinslagning

Var ute och övningskörde nyss. Det gick inte lika bra som igår, men jag antar att det beror på vilken bil man har. Så nu ska jag alltid köra med den bilden jag hade igår, morfars. Japp.

Men alldeles nyss så slog jag in Alexandras paket. Jag önskade verkligen att jag var bra på sånt. Men det är jag inte. Men jag försökte verkligen, och det är väl det som räknas?


Lite charmiga blev dom ändå väl? Fint med klistermärken åsådär... Hehe, nu blir du allt sugen va? ;)

Nu tänkte jag ta ett stoooooort skutt in i min dusch. Efter det ska jag bestämma kläder inför imorgon, bestämma allt. Sen... vette fan vad som händer. Antaligen hamnar jag här i sängen igen eller kanske uppe i soffan. Yeup.

Kommentarer
Postat av: alexandra

aaaaw :D:D:D:D:D:D:D du var faktiskt jätteduktig, jättefint. men alltså, du kan ju inte lägga upp bilder på paket? sugen som faaan! kan du inte komma lite tidigare så jag får öpnna på en gång? (A) haha. jomen lite nyfiken är jag allt :)

och vetuvetuvetu? jag har kommit på vad jag ska ha på mig och det kommer rocka fett!!! :D

2010-05-06 @ 21:19:28
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0