Måndagskväll och tisdagsmorgon

Gödmörgon. Jag orkar inte med den här dagen känner jag. Bellha är inte här och allt känns rätt snuskigt. Men jag måste stanna kvar, jag vill bli klar med multimedian så fort som möjligt. Och nu sitter jag på grafen och har inte gjort uppgiften vi hade tills idag, det känns ju super.

Efter skolan igår så åkte jag hem till Alexandra. Vi åt kladdkaka och tittade på Instängd och lite av Rec 2. Men Rec 2 var inte alls lika bra som den första och vi var så trötta så vi tittade inte ens klart. Instängd var rätt bra faktiskt, men rätt äcklig. Annars så hade vi fett mys, borde verkligen göra det där oftare.

Idag fyller föresten min bebis år.



Hela 5 år blir hon, tösen. Hihi.


Kommentarer
Postat av: alexandra

grattis puffen :D

2010-05-11 @ 10:12:08
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: annapanna

först och främst grattis till kissemissen ;)

sv: en vadslagning med anna har jag gjort, inge onyttigt fram tills p&l. dvs inge oboy,toast,vittbröd,godis och allt annat sött och socker,och inge alkohol. hahaha dock bestämde jag att man får dricka alkohol vid 5 tillfällen HAHA!

heja mig! ;)

2010-05-11 @ 14:23:07
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0