Lugg?

Mitt hår är ett stort fail och har varit det i några veckor nu. Luggen är värst och jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. Jag ska boka en klippningstid för det behövs nog nu. Men frisören kommer säkert klaga på mig för att håret är så slitet och kommer säkert vilja klippa av det 2 dm eller nått. Och det vägrar jag, jag vill ju ha långt hår.

Såhär vill jag ha min lugg!

 

Eller så kanske man skulle ha hel-lugg igen? ;o



Eller nä, kanske inte :)

Får väl hoppas på att det löser sig iallfall. Men just nu känns det ungefär som bajs.

 


Kommentarer
Postat av: alexandra

fan jag har också tänkt på hel-lugg! men sedan tänkte jag "aa, fast nä" för det är skönt att kunna ta bort den :)

det är sjukt hur vi gör sådär linda :o ba tänker på samma sak utan att ens ha tagit upp det med varandra! scary

2010-05-05 @ 22:26:43
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0