Kvällen

Har pluggat lite psykologi. Inför provet på fredag. Och har precis duschat. Ska snart gå upp och sätta mig i soffan. Titta på ännu ett avsnitt av grey's anatomy. Tror det inte är många avsnitt kvar nu. Men mitt huvud gör mycket ondare än vanligt. Liksom riktigt illa, sådär jobbigt. Tog en alvedon för rätt längesen, men det gick inte över. Tog en till alldeles nyss och hoppas att det går över nu. Annars är det väl bättre tills imorgon. Säkert tändernas fel att jag har ont i huvudet. För dom gör jävligt ont dom också. Efter tvn tänker jag sova. Har somnat tre gånger idag. Först på bussen till skolan, sen när jag tittade på film och sen efter filmen. Är fortfarande trött så jag somnar nog snabbt ikväll också. Så därför säger jag godnatt nu. Godnatt sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0