it's friday

Hade typ inte ens tänkt skriva något idag för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men jag kan väl säga hej ändå. Bara för att.

Är i skolan nu iaf, sitter och väntar på multimedian ska börja. Jag har blivit värsta anti raster och vill aldrig ha håltimme längre. I högstadiet var det ju vanligt att ha en timmes rast liksom? Men nu är det bara tråkigt och nä, vill inte alls. 45 mintuer kvar tills vi börjar. Kan nog stå ut. Sen har jag lite psykologi sen slut, stannar nog inte där så länge. Vi skulle bara gå igenom någon grej så att ja.

Som sagt så åker jag hem till Fredrik efteråt. Kommer hem igen imorgon vid tre. Hörs kanske då. Pusseeeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0