in my bed

Jag åkte till Borlänge vid fem och kom hem strax efter åtta. Jag tittade på greys och sen har jag skrivit klart svenskan, nästan. Det är en fråga jag verkligen inte vet vad jag ska skriva på och inte heller hittar jag något svar i boken. Så jag funderar på att vänta med den tills i morgon och försöka klura ut den i skolan istället, kanske kan få lite hjälp då liksom.

I Borlänge var jag med mami. Vi köpte konfirmationspresent till syster. Faktiskt en riktig fin present. Jag är typ såhäääääääääääääääääääääääär avundsjuk, ehe. MEN jag hittade faktiskt en klänning också! Eller egentligen hittade jag flera men jag bestämde mig för en tillslut. Det känns jättebra, för den känns verkligen rätt. Liksom, fin men ändå enkel. Och jävligt dyr var den också. 99 kr. Ja, alltså den var inte dyr. Jag bara drev, för ni som inte fattade det.
Bild får ni se på lördag.

Nu ska jag sova. Nej, det var också ett skämt. Snart ska jag sova. Men jag säger ändå godnatt till er stjärtgossar nu. Natti ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

nee, alltså jag vet hur en sträckning känns och det känns inte så.. det är nog för att jag slog i mig i måndags.

2010-05-19 @ 22:54:46
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0