HEJ!

Jag ser att ni har väntat på det här... hehehe. Men jag har haft typ fullt upp hela dagen faktiskt! Var ute och hjälpte mamma och pappa tills typ två-tre. Sen har jag städat typ jättemycket. Så nu är det fint här nere igen ska ni veta.

Det var kul hos Alexandra i fredags, tänkte sno lite bilder av henne och lägga upp här. Bara för att liksom. Sen på lördagen så var jag bara lat och låg mest ner hela tiden. Först hos Alexandra sen hos Fredrik så ja. Men bara mysigt ju.

Nu väntar jag på att mitt påslakan ska torka så jag kan sätta på det på täcket. Sen kan jag äntligen säga att jag är klar. Frågan är bara vad jag ska göra då. Men jag lär väl hitta på någe. Brukar ju alltid lösa sig det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0