Eurovision contest

Jag var så insatt i melodifestivalen att jag blev arg och irriterad när Anna vann. Jag tänkte att det inte alls kommer gå bra med den låten i eurovison. Och visst hade jag rätt? Det var semifinal ikväll och hon gick inte ens vidare från den. Alltså är inte Sverige med och tävlar i stora eurovision i år. Väldigt dåligt tycker jag men jag kan inte riktigt förstå vad svenska folket tänkte när dom ringde och röstade på Anna så hon vann melodifestivalen. Inte tänkte dom på vart låten skulle iallafall. Herregud. Lyssnar folket ens på texten? Med Annas röst och den melodin skulle låten kunna vara rätt bra om den hade en annan text. Liksom, ja, vi vet att det är ditt liv och vi vet att du inte kan vara någon annan än dig själv. Jaha? Kom med något nytt liksom vafan. Jag gillar inte riktigt såna där texter. Kände liksom direkt att låten bara var fel. Men oooookej, nu ska jag sluta snacka om sånt typ ingen bryr sig om. Tror att jag ska sova lite va. Ska bara läsa en gång till på psykologin. Pöss!

Kommentarer
Postat av: annapanna

TUR att jag inte SLÖSADE tid att glo på semifinalen då ;-)

2010-05-28 @ 00:11:34
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0