En kudde måste ligga perfekt

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm, en nybäddad och fräsh säng. Men visste ni att förut gillade jag inte när sängen var nybäddad, alltså, rena lakan. Jag gillade inte när kuddarna låg sådär perfekt. För när man har sovit i sängen ett tag så ligger ju kuddarna så som dom ska ligga, man skulle kunna säga att dom ligger perfekt då. Sen flyttar man ju på dom så ligger dom inte alls så som innan. Inte sådär rörigt och perfekt. Men sådär är jag inte längre faktiskt, nu gillar jag sängar med nytvättade lakan. Så jag kommer nog sova gott inatt. Men jag är inte trött. VARFÖR INTE? undrar jag. Vaknade liksom halv nio imorse, utan väckarklockan, den ringde nio eftersom jag skulle åka halv tio, dumt va? Iaf, jag var redan vaken när den ringde. Och sen har jag hållt på att göra saker nästan hela dagen. Fast iofs så somnade jag rätt tidigt igår så kanske därför.

Jag blir nog trött snart, nu ska jag fortsätta med att läsa massa inlägg av min nya favoritblogg; HanaPee
Jappjapp, det var nog allt för ikväll det. Bara en fundering kvar...


Vem är du som spammar min blogg ikväll? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0