Beautiful loser

Nu har jag lagt mig ner i sängen och tänkte se på film. Har precis städat lite också. Det blir så stökigt när Fredrik är här ;) nejdå, jag skojade bara. Det är stökigt hela tiden ändå. Det är det egentligen fortfarande. Men jag kanske inte vill ta bort min älskade dammråttor?
Imorgon är det skola igen också och jag orkar verkligen inte med idrotten längre. Känns så jävla ovärt så det inte är sant. Men jag var inte där förra måndagen så jag lär väl gå dit nu. Aja, en månad kvar. Håll ut! Påtal om det så kan jag inte riktigt förstå att det är maj nu? April bara försvann typ. Fast det är bra, jag älskar maj för då kommer sommarn.
Tänkte först att det skulle bli en jobbig vecka igen men sen kom sedan på att jag inte har någon graf den här veckan så alltså börjar jag halv ett på tisdag och slutar vid den tiden på onsdag. Asnice. Fast jag har lite ont i halsen, skulle inte förvåna mig om jag skulle bli lite sjuk alltså. Men på fredag vägrar jag vara sjuk! För då fyller bästa vän år, 18 hela år! IH.
Nämen, vi säger godnatt va. Så looooovar jag att vi hörs imorgon med jätteroliga inlägg. Eller nä, kanske inte.

Kommentarer
Postat av: alexandra

OOOOH najs vecka! fast min är rätt så najs också :) som vanligt! och DU FÅR INTE VARA SJUK PÅ FREDAG! eller, du får vara hur jävla sjuk du vill med du ska komma ändå :D hihi puss på dig.

2010-05-02 @ 23:02:20
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0