Dagen och veckan

Jag tittade nyss på filmen dear john. Jag grät ingen flod, som Alexandra gjorde. Faktiskt så grät jag inte en enda tår. Men ändå var det något inom mig som ville det. För det var nog den sorgligaste filmen jag någonsin sett. Och så fin, så jag tänker se den om och om igen. Och kanske gråter jag någon annan dag när jag ser den. Men inte idag. Jag vet inte, men jag gråter sällan när jag tittar på film nu för tiden. Eller ja, det var mer förr jag grät när jag såg film alltså. Tror samtidigt att det beror lite på hur jag mår för stunden. Det är liksom ibland svårt att gråta när man är så glad som jag är just nu, så bra jag mår just nu.

Solen har värmt, jag har badat för första gången i år, jag har ätit tårta och imorgon väntar en bra vecka.
Känner på mig att den kommer bli bra. Och jag ska knappt till skolan så. Imorgon ska jag upp ganska tidigt, för att vara hos mormor klockan elva. Jag ska rensa ogräs, måste fortfarande hjälpa henne för att få min p&l biljett betald. Vid kvart över tre sitter jag hos frisören och ska klippa mig, berättar mer om det sen. Direkt efter det åker jag nog hem till Fredrik. Och spenderar min natt hos honom. Och en del av tisdagen också, eftersom vi båda inte ska till skolan. På onsdag kanske jag åker till skolan, vet inte än. Men sen ska jag iaf till kupolen med Jenny åsådära. Sen sover jag nog där. På torsdag vet jag inte men ah, på fredag åker jag till skolan. Har fortfarnade matte att göra klart. På fredag kväll blire Falun på kalas, falukalas. Trevligt. På lördag STOCKHOLM och jag ska spendera en massa pengar! Söndag, vet inte men en söndag är en söndag liksom så det blir väl chill åsådära. Kommer nog bli fin vecka det är, tror jag allt! Kommer inte blogga så mycket, men om man tittar på min statistik så gör det ju inte så mycket, eftersom det inte är så många som läser ändå. ehe. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0