Angel

Jag brukar inte så ofta gråta till filmer, men till änglavakt gjorde jag det. Den handlade om en familj, en mamma, pappa och deras son. En dag så råkar sonen ut för någon olycka, jag fattade inte riktigt vad som hände, om man typ hoppade från en gunga eller något. Slog iaf i huvudet och blev liggandes i koma i flera veckor. Mamman träffar en fransk man som är rätt konstig och han säger att han vill hjälpa hennes son.
Filmen var lite konstig men ändå bra. Jag vet inte om jag ska tro på det där, med änglar och sånt. Men jag vill tro på det.

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra faktiskt. Solen sken när vi kom ut, skönt att se att himlen var lite blå igen. Imorgon är jag ledig och ska hem till mormor och städa altanen. Måste fortfarande jobba av peace and love biljetten som hon köpte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0