25 maj

Idag är det lönedag! Fast jag blir av med 2700 av lönen också så jag är väl ändå inte sådär superglad men 600 kr får jag iallafall :)

I natt har jag drömt sjukt mycket. Jag minns inte så mycket nu men jag åkte mycket buss. Drömmer jätteofta att jag åker buss, varför? Jag var rädd för ett par killar också. Sen blev min familj jagade, vi visste inte utav vem men vi visste att någon skulle komma. Så vi försökte ta oss in i huset, som var låst, utan nyckel. Jag tror jag aldrig känt någon sån panik förut, galet. När vi inte fick upp dörren så skulle mamma testa med andra dörren bredvid men då fick vi upp dörren så jag sprang till den andra dörren där mamma stod och skulle öppna den. Då blev mamma tagen, av ingen mindre än mammas bästa vän Helene. Hon tog mig också då. Men Helene förvandlades sen till Alexandra så Alexandra hade alltså mig och mamma till fånga. Då vaknade jag. Som tur var. Haha, sen drömde jag att mormor hade skaffat facebook och allt hon berättade om hade hon läst på facebook. "Jag läste det på facebook" sa hon hela tiden.

Men skit i drömmarna nu va. Jag har ett äckligt matteprov idag!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0