20202020 maj

Godmorgon  sunshines!
Jag tog nyss en jätteful bild på mig själv här mitt i frukosten. Hehe, idag är det torsdag va. Det menas alltså att jag bara ska pina igendom den här dagen och sen är det fredag! Med att det är torsdag idag menas det också att jag inte varit i skolan på över en vecka. En vecka och en dag. Känns lite konstigt att gå dit igen nu. Men ska bli trevligt att träffa Bella igen! Saknar tösen lite.

Och jag kunde verkligen inte sova igår. Förstår inte riktigt varför för jag har ju kunnat somna alla andra nätter dom senaste dagarna? Somnade iaf vid två, och vaknade igen vid sex. Och jag går ju upp klockan åtta på torsdagar så det kändes ju lite jobbigt, somnade ju såklart om lagomt till det var dags att gå upp. Men jag är glad ändå idag, har egentligen ingen speciell andeledning. För det här dagen verkar rätt jobbig ändå. Måste plugga rätt mycket åsådära ni vet. Men snart, snart är det över!

Hihi, drömde förresten att jag var med i Egoinas blogg inatt! Det var en jätteful gammal video när vi åkte pulka. Ah, jag tänker inte säga något mer om det.


Ser ut som en barnrumpa. Men man måste väl bjuda på sig själv också lite.

Satan vad mätt jag blev också. Och nu har jag lite bråttom, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0