17 maj 2010

Godmorgon snyggingar. Ni är mycket snyggare än mig just nu alltså, känner mig rätt äcklig. Har iallafall inte så mycket feber nu, fast det känns som om jag skulle ha mer. Men halsen är värst! Speciellt när jag precis vaknar, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till då alltså. Och så har jag såklart börjat hosta också. Men ska ta lite hostmedicin så löser det nog sig.

Ska till mormor snart och plugga lite matte tänkte jag. Men det känns så jävla jobbigt att ha provet imorgon. Jag vill ju inte sitta där sjuk, fast jag måste. Så jag kanske åker dit ändå, eller ah, vi får se hur jag mår sen helt enkelt.
Men aja, det löser väl sig det också antar jag.

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag har fett ont i halsen också :O är påväg att bli sjuk iallafall.. jobbigt med prov.

2010-05-17 @ 12:53:35
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0