Sunshine

Jag tycker fortfarande att det är en bra dag, förutom min huvudvärk. Har haft ont nu i tre dagar och förstår inte varför riktigt, jag brukar inte ha det. Men jag hittade iallafall en present till lille Anna. Och jag fick äntligen träffa Alexandra och prata och bara vara med henne. Och jag såg solen skina fram och jag åt nya magnumglassen! Snart ska jag och systeryster börja laga mat också, hamburgare blir det. Gott! Men jag har inte alls vant mig att vara utan gummisnoddarna, flera gånger idag har jag känt att dom inte sitter i och tänk att jag måste sätta i och ja ni fattar. Men jag är så glad. Och sen är det ju röd dag på måndag så jag kommer ju bara jobba 4 dagar. Asbra.

Ibland klarar jag inte av att lägga upp bilder här, jag klickar på bildknappen och allt ba stannar upp i någon minut sen kommer en ruta upp om popup och jag måste stänga ner dialogerna och försöka igen eller något sånt liknade. Mysko. När jag kan lägga upp en bild kommer iallafall dagens låt upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0