snöiga tisdagar suger

Även om att jag somnade ganska tidigt igårkväll så är jag sjukt trött idag. Jag sitter här i skolan i väntan på lektion, längtar efter min säng och en kladdig kladdkakebit. Så jag kanske bakar en när jag kommer hem, för idag ska jag vara lat och ligga i min säng och se på oc.

Förresten så ligger msn nere. Varför det liksom? Och man kan ju undra när det ska börja fungera igen.
En sak till innan jag återgår till mitt företag; snön gör mitt hår fulare än vad det redan är. Och frågan är? När hade det tänkt sluta snöa?

Visst låter min dag lite småjobbig allt?


Kommentarer
Postat av: alexandra

nej det låter inte så jobbigt allt :)

och det är inte bara snöiga tisdagar som suger. ALLA snöiga dagar suger.

och jag typ märkte att det var fel på msn. ingen var online och jaba; what's up with that?

2010-03-23 @ 12:48:13
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0