sista dagen på lovet

Galet vad dålig jag är på det här ibland. Men nä, bryr mig inte.
Idag, efter att ha vaknat upp i Fredriks säng och sedan legat kvar där tills det var dags att åka hem halv tre så har jag, duschat, ätit, tvättat och satt in kort i album ungefär. Resten av kvälllen kommer nog tillbringas framför datorn. Jag sitter inte vid datorn lika mycket längre. Men det kommer nog bli ändrat nu när skolan börjar igen. Har inte varit där på typ en månad och jag vet inte om jag ska tycka det är skönt att komma in i rutinerna igen. Kanske, kanske inte. Jag tröstar mig med att det bara är 4 veckor kvar till påsklovet! Sen får jag träffa Bella varje dag igen och det är värt. Skönt att träffa henne mycket igen. Sen börjar snön smälta och jag blir så glad.

Ja, det blir nog bra tillslut tror jag. Nu ska jag läsa bloggar och ladda ner massa tvserier som jag är sugen att titta på. Skriver mer sen va.


Kommentarer
Postat av: bella

du är det ända bra med skolan. Jag har lite ångest över att behöva gå dit igen asså :(

2010-03-07 @ 20:19:17
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0