ohno

Vet ni vad jag upptäckte för en stund sedan? Jo, att min hals gör ont och nu gör det ondare. Vi får väl hoppas det är bättre imorgon för att bli sjuk vore ju dumt, eller nä, skönt också. Lite både och. Vi får se imorgon helt enkelt.
Imorgon ska jag förresten till vårdcentralen och göra sånt här astmatest. Eftersom jag börjar hosta som en galning varje gång jag blir förkyld så ska vi se om jag har förkylningsastma. Det får mig nu att tänka lite på min hals, hoppas jag inte blir förkyld ;o
Skönt iallafall då jag lär åka vid halv ett imorgon. Kort dag alltså.

En till grej innan jag lägger ifrån mig datorn för kvällen. Att vara vaken vid den här tiden kanske är rätt sent. Men idag har jag varit sjukt trött hela dagen och jag somnade klockan elva igår, vilket var rätt tidigt. I söndags somnade jag vid ett på natten och var typ inge trött alls under måndagen. Så, jag ska snart sova. Snart.

Men godnatt, så hörs vi imorgon. Puss :*


Jag saknar min kamera. Jättemycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0