mysonsdag

Nu ligger jag i sängen efter att ha kommit hem från skolan. Har varit helt okej ändå, chill ju. Bara se på lite film och mysa. Glass äter jag också nu, gott!
Igår var jag förresten till Expert och hörde med dom om kameran. Tydligen kommer det kosta ungefär 2000 kr att laga den :o så... jag tänker inte laga den. Alltid lite sorgligt att jag inte kommer använda den något mer. Men som ni vet så har ju inte heller råd med en ny och mina föräldrar vill inte köpa en till mig heller så... Jag får helt enkelt vänta tills min födelsedag och hoppas på det bästa. Men jag överlever ju inte utan kamera så förhoppningsvis får jag låna mormor och morfars tills dess. Eftersom den vi har här hemma suger och är jättegammal. Annars har jag ju mina första egna kamera som ser ut som en sten, fast nä, aldrig jag använder den. Haha.
Nu ska jag titta på andra avenyn och sen blir det nog lite Harper's Island. Sova lite också kanske. Hörs sen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0