lite för tidig godmorgon

Alltså, det här skulla aldrig egentligen hända mig..
Jag vet ju. Varje torsdag börjar vi tio. Varför i hela världen fick jag för mig att jag skulle åka klockan åtta i morse då för? Kanske, för att jag under flera gånger igår trodde det var torsdag istället för onsdag. Det konstiga också var ju att jag inte kom på att jag hade sovmorgon fören jag satt på bussen och hade åkt ett tag. Plus att jag också var nära att missa bussen..
Ja, så nu sitter jag här. Ensam, bland några ettor och kissnödig är jag också men jag segade mig till skolan och tog sega bussen från borlänge så det är inte så jättelångt kvar tills jag börjar iallafall. Jag överlever nog ändå.
SEN IKVÄLL. Är det äntligen dags för Alexandras musikal! Något jag verkligen ser fram emot att se på, så klockan sju ikväll. GREAT. Sen sover hon över hos mig också, mys. Fast hon är sjuk, stackarn!

Inlägget här under så borde jag ha skrivit att man borde ha lyssat på hela albumen istället. Både Jason Derulos senaste och Hästpojkens senaste. SÅ BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0