KENT ♥

Fyfan vad bra det var igår! Helt galet roligt! Självklart värt all väntan vi fått stått ut med. Kom dit runt halv sex och stod ute och frös till sex för då släppte dom in oss. Satt där inne tills sju då dom släppte in oss till scenen. Väntade vid scenen tills klockan åtta då förbandet började, som var någon randomtjej bara. Hon var klar tjugo över och då fick vi vänta ännu en halvtimme, det var den jobbigaste väntan men sen när dom började.. Det var så coolt! Vi stod i mitten på andra raden. Man kan ju typ inte få bättre platser? Stå precis framför jocke berg liksom. Det var stort och det var magiskt. Det var massa röj och hopp och ja, helt bäst. Jag kan inte säga vilken låt som var bäst men det var ju några jag låtar som jag skulle vilja byta ut till andra. Socker, Vals för satan, Det finns inga ord, Pärlor, 747 och UTAN DINA ANDETAG. Jag blev riktigt ledsen när dom började spela Mannen i vita hatten då jag visste att det var sista låten och att dom inte kommer spela min favoritlåt. Det kändes. Åh. Men annars så, så var det bäst såklart.
Sen en till dålig sak var att vi inte fick nå vatten! Jag var ju jättetörstig redan innan dom började. Så jävla dåligt, folk kan ju typ få vätskebrist? På slutet så fick jag dricka lite ur en flaska som kom iallafall. Men nej, inte okej. Ska aldrig mer åka och se konsert i Läkerol Arena. Sen var säkerheten dålig också, hade en jättefull kille bakom mig som hade en kniv på sig. Han blev utslängd innan bara för att han kissade mitt bland pupliken?! Euuw.

Nu ska jag titta igenom bilderna, tog över 100 stycken så några måste ju blivit bra. Sen ska jag duscha och se vad dagen erbjuder för äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0