Innan jag ska sova

1. Hur lång är du? 163 typ
2. Vad vill du bli när du bli stor? grafisk designer eller nå
3. Vad pluggar du? media
4. Har du långt hår? jorå
5. Sminkar du dig? ja
6. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? lila
7. Har du kysst någon idag? nja, pussat

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? japp
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? -
3. Hur många syskon har du?  två
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? "nejdå" tror jag det var
5. Vilken mat lagade din pappa senast? bra fråga ;o pannkakor antar jag
6. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? lagade mat och tittade på tv med syster ikväll

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? ehm... jenny ;o
3. Har du kysst nån kompis? ah
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?  nej
5. Vem har du varit kompis med längst? lina
6. Vem känner dig bäst? av mina vänner tror jag det är alexandra faktiskt
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? inte länge, några dagar kanske
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nä

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu? min snygga pyamas där shorts och tshirt sitter ihop ;)
2. Har du bytt om idag? ja
3. Favorittröja? svårt ;o vet inte 
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? svårt där också, naket skare va
5. Har du gett bort kläder nån gång? jaja
6. Har du handlat kläder genom internet? ja
7. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? nej

RANDOM:
1. När tuggade du tuggummi senast? today
2. När var du på semester senast? i somras vare väl
3. Vilken färg är det på din tandborste? ljusblå
4. Är ditt hår tråkigt? ah ganska
5. Vad har du för påslakan just nu? svart/grått
6. Vem såg dig naken senast? ja, vem kan det ha varit tro.....
7. Hur ofta duschar du? varje dag typ

VÅGAR DU:
1. Klä dig annorlunda? kanske :o
2. Vara dig själv? ja
3. Visa dig i bikini/badbyxor? japp
4. Pierca dej? ja
5. Ha sex på offentlig plats? beror på
6. Vara omogen? haha, jovisst

Jag har tråkigt, så jag kör ett till!

Den är jag...

[x] Har ett smeknamn
[x] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt i flera timmar
[x] Har alltid haft en vän
[x] Har gått på simskola
[ ] Har bra ordning på mina grejor
[x] Har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[x] Har svikit någon
[ ] Gillar att sporta
Summa: 9

Utseende...

[x] Jag har långt hår
[x] Jag använder smink
[x] Har färgat håret mer än 2 gånger
[x] Har tyckt att jag är ful
[ ] Är lång
[ ] Jag bär alltid mode
[x] Har bland färg på ögonen
[ ] Har paris Hilton eller någon liknande som förebild
[x] Har färgat hår just nu
[ ] Har min vanliga hårfärg just nu
Summa: 6

Förhållande...

[x] Har varit kär
[x] Haft känslor för någon som inte kännt samma sak
[x] Hånglat med någon av samma kön
[x] Hånglat med en främling
[x] Haft sex med en främling
[x] Älskar eller saknar någon just nu
[x] Tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
[/] En främling har sagt att jag är het
[x] Hånglat med en polare
[ ] Hånglat med minst 5 st på en kväll
[ ] Varit otrogen
Summa: 8,5

Övrigt...

[x] Jag har mobil
[ ] Kan nummer till fler än 10 personer
[x] Kan sjunga när andra lyssnar
[x] Gillar att kolla på TV
[ ] Tar droger cigg? :P
[x] Dansat på mitt rum
[x] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[x] Döpt en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkbacke
Summa: 8

Mina poäng: 31,5

0-16: Du är tönt
16-22: Du är normal
22-34: Du är ball
34-38: Du är en idol för många

Fan också, nästan! Men haha Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0