i need you more than you know now

Jag tror inte jag kan förklara för någon varför det är som det är. Varför jag känner allt är jobbigt, varför jag blir irriterad och får lust att skita i allt. Jag vet inte hur jag ska försöka berätta för att få någon av er att förstå. Det går nog inte. Men jag lovar, det blir bättre snart. Om ett par dar. Jag har ju varit i den här sitsen förut. Men jobbigt är det, för det är något vått under mina ögonlock som hela tiden vill rinna ner för mina kinder, och jag måste kämpa för att hålla det inom mig och inte utanför.

allt känns bak och fram,
in och ut och upp och ner.
känns som något har gått snett,
men jag vet inte vad.
jag hatar att missförstå dig
som jag förstår så bra.

Men jag ler lite när jag ser att gräset kommit fram, till och med i djurmo. Plus att jag har bakat goda chokladbollar.

Kommentarer
Postat av: bella

jag har också bakat chokladbollar :'D

och du, det ordnar sig :) <3

haru hört jason deulos nya album btw? omgomgomg kärlek på det!!!

2010-03-09 @ 15:45:58
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/
Postat av: alexandra

åh linda du är ju för söt! jag tycker också lite synd om mig faktiskt. och om dig med... jag orkar inte heller. men jag tror faktiskt att det blir bättre nu när våren börjar komma. man kan hoppas iaf! och jag håller tummarna för torsdag alltså. du kommer väl? <3



och ja, det där med stenen låter ju inte lite dåligt. nr våren kommer på riktigt, då firar vi! puss på dig ma baby.

2010-03-09 @ 18:57:53
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: lina,

hörru, hjärtat.

jag finns här. <3

2010-03-09 @ 19:15:48
URL: http://linarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0