i love TV

Jag flyttade ner hit till källaren i slutet av maj/början av juni. Och hela tiden har jag haft en tv mitt framför ögonen på mig här i sängen. Har ju en i andra delen av rummet också och har inte orkat brytt mig om den andra tven här i sängen. Men under den senaste tiden har jag tänkt på det och försökt få den att fungera. Dock har jag varit väldigt seg med det och bara tänkt på det då när jag ligger här i sängen och inte orkat gjort något åt det.
Det jag egentligen ville komma med det här tråkiga och onödiga inlägget är att den är fixad nu. Så nu kan jag både se på tv och dvd samtidigt som jag ligger i sängen! Alltså, kommer jag ligga ännu mer i sängen än vad jag redan gör. Klockan är åtta nu och har legat här sen jag kom hem, förutom då när jag var upp och åt. Missade halv åtta hos mig nyss så vi tackar gud för webbtv så kan jag titta på det nu istället. Eller ah, jag tackar gud för att webbtv är en bra uppfinning inte för att jag måste se halv åtta hos mig. Brukar ju missa det rätt ofta, men jag känner för att titta på det så jag tänker göra det också. Nu. På en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0