goddag

Kul att jag inte fått någon kommentar på åtta dagar.... Det känns som jag har kommit bort från bloggen lite. Det är dags att ta tag i den igen på riktigt nu känner jag. Jag kanske ska försöka fixa lite med min nya design idag. Ja, en ny igen. För visst ser bloggen lite dyster ut? Jag vill ha den gladare och vårigare och somrigare typ. Tänker mig den i blått och vitt ungefär, det blir nog bra det.
Men det var nära att jag inte skulle kunna sitta vid datorn alls senare ikväll. Min strömsladd till datorn började blixtra och grejer så den gick liksom sönder lite. Men det ordnade sig och nu har jag en helt ny sladd.

Men jag har ont i magen till och från. Började med att jag fick det igår och sen dess har det pågått. Kan ju typ inte ens äta. Slängde mat idag på küselska. Ajdå, dumt av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0