ge mig sommar nu

Har precis tittat klart på filmen "äntligen midsommar" och ja, den var konstig bara. Så ful så att man skratta. Men den fick mig bara att tänka på sommaren, så nu vill jag ha sommar och inte vänta en dag till längre. Det är inte hälsosamt att titta på sommarfilmer när det är mars. Men det är bara två veckor kvar nu och sen är det äntligen april. Fint. Det är jätteslaskigt här utanför ju, det gillas inte.

Jag tänkte gå och lägga mig nu. Kanske inte riktigt sova än fast jag är sjukt trött. Ett eller två avsnitt av Harper's Island sitter fint.
Jag antar att jag skjuter upp den nya designen till imorgon.. äntligen fredag typ! Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0