en lång dag. nu; godnatt.

Musikalen var verkligen jätteduktig. Min baby är så duktig, även när hon är sjuk. Puss på na! Det var verkligen roligt faktikst. Före musikalen var jag hemma hos Chrille. Vi rostade mackor som blev brända och vi pantade burkar så Chrilles spargris blev femton kronor rikare. Sen satt vi och spelade spel på hans mobil, haha!
Men kom hem sent och nu ligger jag i sängen efter en varm och skön dusch.
Imorgon är det fredag och friluftsdag med pulka. Det klingar inte alls fint i mina öron men det får gå ändå. För jag slipper en jobbig fredag i skolan så! Men åker hem rätt tidigt så det är också skönt, och Fredrik tar jag med mig också. Sen på kvällen kommer det massa folk hit och så firar vi syster. På lördag som är hennes riktiga födelsedag firas också med vänner sen. Så jag antar att det inte blir så mycket bloggande i helgen. Men det är ni väl vana med nu?

Jag är verkligen jättetrött så jag ska sova nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0