Ännu lite snack om min blogg

Som ni kanske ser, lite ändringar. Texten på headern, inte så viktig kanske. Men jag har en profilbild och att jag har skrivit lite om mig själv osv.
Men nu håller jag på att bli galen. Om man går in genom mozilla så är den texten vit. Först så var ju rubrikerna i menyn svarta och jag blev så glad när jag lyckades ändra det. Men varför varför är den här texten vit? Jag borde kanske inte bry mig så mycket men jag har ju läsare som läser genom mozilla, visst? Och jag vill att det ska se likadant ut för alla.

Jag är desperat efter hjälp! Snälla jag ber någon att hjälpa mig med det här, blir så ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0