Ännu en måndagskväll avklarad

Äsch, mozilla suger. Internet explorer är bäst ;) Har fixat det lite iallafall så bra, nu glömmer jag det.

Jag har tittat på tv i två och en halvtimme nu, samtidigt som jag försökt göra något åt min skiss till grafen. Det gick sådär. Men det får duga, fast jag skulle egentligen behövt vara klar med den eftersom jag missar nästan hela lektionen imorgon för jag ska ta till tandläkaren så det hade ju varit bra om jag kunde börja med illustrator imorgon men äsch, det löser sig. Skönt med lite sovmorgon iallafall. Ska till tandläkaren till tio så. Men jobbigt lite alltså. Fast det ska nog gå bra.

Nu tänkte jag ta en dusch innan jag går och lägger mig, jag är rätt trött så jag kommer nog förhoppningsvis sova gott inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0