Onsdag

Sitter i skolan nu. På avslutning på samhällskunskapen. Vi ska fika och se film. Tillsammans ska vi se. Den har jag ju inte sett flera gånger förr. Men den är väl rätt rolig så det gör inte så mycket. Minns hemma hos Jenny när vi tittade på den här filmen hela tiden typ. Haha, åh så ful!
Vi är fyra stycken här. Gud vad jag älskar min klass. Vet inte ens vad jag gör här riktigt, men man får ju fika så. Och så ska jag prata med några lärare sen åker jag till Borlänge.

Håret är lite bättre idag faktiskt. Och det blir väl bättre om några dagar förhoppningsvis. Men jag vill inte vänta. Jävla virvel som förstör allt. Den kan ju dö.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0