blogg.se vs. nattstad.se

Jag kan komma på en fördel med blogg.se och det är att jag kan ha designen och utseendet hur jag vill. Men när man tänker efter så har det krånglat väldigt mycket för mig. Och det är fortfarande krångel och grejer. Med nattstad så får man pengar för varje sidvisning och man kan göra allt är bara bättre. Det finns fler fördelar med nattstad helt enkelt. Och att man inte kan ha sidan precis hur man vill gör mig just nu ingenting. Så jag byter. Jag har bytt blogg. Det sorgliga och jobbiga är att börja om från början igen. När jag har kommit igång med den här bloggen liksom. Men det är så mycket krångel och nattstad ÄR bättre. Sa jag att man får pengar för varje sidvisning? Jag kommer ha den här kvar såklart. Och kanske kommer jag tillbaka senare.

Säg hej till nattstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0