Bajshår :(

Jag tänker inte lägga upp en bild på mig och min lugg här nu. För det första så är jag nyduschad och ofixat hår. För det andra så tror jag att den är FÖR tunn, därför är den inte som den ska. Jag ville ju ha den tunn, men jag tror den är för tunn som sagt, åh. Jag blir jävligt irriterad ska ni veta. Det är inte alls såhär jag vill ha det. Hår som hörde till min gamla lugg vill lägga sig över min nuvarande lugg, frisören sa att det skulle bli bättre om några dagar och det blir det säkert men nej, jag ska fixa till det imorgon eller ikväll. Göra den lite tjockare liksom. För det här går inte. 

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och titta på lite film eller något. Hade tänkt göra en annan sak ikväll också men jag får göra det på torsdag istället för imorgon ska jag till Jenny. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0