Trött

Det är helt sjukt vad trött jag är. Tog jättelång tid innan jag ens kunde hålla ögonen öppna imorse. Jobbigt! Så det lär ju bli en tidig kväll så jag orkar med imorgon. Dumt bara att min tv inte fungerar, eller min boxer fungerar inte. Tror det blev nå fel när det åskade, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att fixa det. Men det löser väl sig också en dag, som allt annat.

Nu är jag klar med jobbet i Insjön och nästa vecka ska jag vara i Gagnef i två veckor. Visar sig om det blir bättre eller sämre, jag vet inte riktigt. Vill bara göra massa annat ändå, när man väl vet att man inte kan göra andra saker så vill man göra andra saker. Men får tänka på pengarna. Har tjänat runt 3000 nu så :)

Nu ska jag fortsätta vara med Fredrik, nu vad vi hittar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0