Söndag

Söndagen och helgen börjar ta slut nu, tråkigt nog. Men jag har haft en superbra helg! Från fredag eftermiddag till söndag kväll, i Borlänge och hos min älskling. Film, godis, spel, fest och massa mys såklart. Idag har vi absolut inte gjort någonting. Före jag åkte hem kunde jag säga att jag varit på tre olika ställen på hela dagen, sängen, köket och toan. Haha, men det var så skönt att bara ligga i sängen, lyssna på regnet, vara bakis och sova till och från hela dagen.

På lördagen var det fest också, usch vad kallt det börjar bli ute! Frös som sjutton men fick en tröja lite senare så det gick det bättre. Annars var det kul och mysigt och mycket trevligt, jappjapp.

Orkar inte jobba alls imorgon men det är bara 5 dagar kvar och tisdag blir ju inte så lång eftersom ska till tandläkaren. Hoppas hoppas hoppas att tandställningen åker ut! Då blir jag glad och bjuder nog på en bild också. Min blogg är så tråkig utan bilder jag vet, men jag går ju runt lodis hela dagarna och ja, hinner fan inte ta kort på mig själv elle. Men snart blir det bilder här, om några minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0