L O V E

Jag vet att jag inte skrev något igår, (jag vet också att jag inte skriver mycket när jag är med Fredrik men då bruklar jag ha annat för mig) men det berodde mest på att inte ens hade datorn på, förutom spotify, och lyssnade på småtöntiga kärlekslåtar.

Iallafall, gårdagen var en av de mysigaste och finaste kväll jag varit med om. Och allting handlade bara om oss och inget annat spelade någon roll. Jag är glad över den kvällen och jag är SÅ glad över att få ha Fredrik i mitt liv. Tror inte ni vet om det men han betyder allt för mig. Och varje dag fortsätter att bli bättre och bättre. ♥

Jag och Fredrik har varit ensamma hemma här i huset sen i onsdags och snart ska vi åka vidare till stugan och vara kattvakter där. Alltså blir vi ensamma där också. Kommer hem igen på tisdag. Finfint!


Kommentarer
Postat av: bella

asså ni är så söta seriöst jag döööööööör lite :D

saknar dig lindabinda!

2010-08-02 @ 10:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0