Kvällen;

Äntligen hemma. Äntligen nyduschad. Äntligen nedbäddad. Och där försvann hela dagen med ett swooochps.

När vi åt så åt jag en stor kebabrulle! Det var jättelängesen jag åt kebabrulle så jag passade på, åt inte upp allt men jävligt mycket åt jag ändå. Men är man utsvulten så är man.

Matchen tittade jag inte sådär överdrivet mycket på men ändå tillräckligt mycket att veta att min brors lag vann med 7-0 och att motståndarnas målvakt blev utvisad.

Sen var vi på ica maxi och handlade. Nu vad jag vill komma med det vet jag inte riktigt men handlade iaf så jag klarar mig ett tag, ja alltså, jag blir ensam hemma från onsdag till söndag. Vilket jag tycker bara är trevligt. Det bästa är att Fredrik kommer och håller mig sällskap varje dag också :)

Nu ska jag sova sådär gott som bara jag kan! Gödnätt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0