Hemma i min säng

Nyss hemkommen från Borlänge och nu ligger jag i sängen, är jättetrött så ska snart sova. Var ju och såg eclipse idag! Åkte till Borlänge direkt efter jobbet och var med min man, vi har fem månader idag så att. Hih. Iaf, måste säga att eclipse var den bästa utav de tre filmerna. Typ iaf, eller jo, den var det och jag vill se den igen nu på en gång! Hade inte så höga förväntningar heller eftersom min syster inte kunde bestämma vad hon tyckte om den, men jag älskade den.

Men jaja, imorgon är det jobb igen och min näst sista dag. Hoppas den går fort för sen är det bara fredag kvar och då slutar jag tidigt så det är bra. På lördag blir det bröllop igen! Berättar mer om det senare och ska också lägga upp lite bilder från förra bröllopet förra lördagen. Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0