Förlåt

När jag sa att jag skulle ta en bloggpaus, vem trodde på det egentligen innerst inne? Jag klarar inte av det, bara för att jag har en såkallad "paus" så blir det att jag vill blogga. Jag försökte kämpa emot, men varför egentligen? Jag ångrar mig så mycket att jag ens lämnade den här bloggen. Hur kunde jag lämna min favoritblogg av alla mina bloggar? Så förlåt för att jag jämt ska krångla. Nu tar vi nya tag och jag blir bättre än någonsin. Lovar!

Nattstad är både bra och dåligt och jag saknade den här bloggen och jag tänkte att blogg.se också snart kommer med de nya grejerna som tillexempel tidinställda inlägg åså, de är bara lite efter :)

Lova mig att titta in varje dag, jag ska höja min statistik igen! Puss puss och puss <3

Kommentarer
Postat av: bella

wie! jag lovar att titta in vaaarje dag :D:D:D

2010-07-12 @ 23:12:01
Postat av: F!

(Bara för att jag känner mig tvungen att slänga in en kommentar) så vill jag säga att det säkert blir asbra! Och jag ska fortsätta att följa den enda bloggen jag läser så ;o

2010-07-13 @ 00:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0